پرچم تشریفات سوریه
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پرچم تشریفات سوریه نیز همانند پرچم رو میزی از چهار رکن اصلی( چاپ پرچم، پارچه پرچم، ریشه پرچم و پایه پرچم) تشکیل شده است، که  هرکدام از این ارکان دارای اهمیت بالایی هستند.

چاپ پرچم: چاپ  دارای انواع زیادی است اما مهمترین آنها که برای چاپ پرچم تشریفات مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

چاپ دیجیتال که از کارآمدترین نوع چاپ در حال حاضر در دنیای تبلیغات است. از مزایای این چاپ می توان به  چاپ سریع و  تغییر طرح مورد نظر به همراه محتویات آن اشاره کرد. 

چاپ لیزری از انواع چاپ های  پیشرفته است. از مزایای این نوع چاپ می توان به سرعت بالا و چاپ هرگونه اطلاعات متنی و تصویری با دقت بسیار زیاد برروی  فلز ، چوب،پارچه، کاغذ و… اشاره نمود.

 چاپ سیلک اسکرین از روش های چاپ قدیمی است و در مقایسه با چاپ های دیجیتال و پیشرفته، از ظرافت کمتری برخوردار می باشد. در این نوع چاپ همه مراحل انجام کار  به صورت  سنتی انجام‌ می‌گیرد. چاپ پفکی معروفترین آنها می باشد.

پارچه پرچم:  پارچه از حساسترین قسمت های پرچم تشریفات است، علت آن این است که پارچه پرچم می باشد که می تواند جلوه و زیبایی خیره کننده ای به پرچم بده،د لذا اگر پارچه از جنس و مرغوبیت پایینی برخوردار باشد این زیبایی دیده نخواهد شد.    به همین دلایل  در  ساخت پرچم تشریفات‌ عراق، سعی شده است از پارچه های   مخمل،لمینت، ساتن آمریکایی و جیر استفاده نمایند. این پارچه ها علاوه بر زیبایی از مقاومت خوبی نیز برخوردار می‌باشند. 

ریشه پرچم : ریشه پرچم نیز مانند پارچه در نمایش ظاهری پرچم تشریفات نقش مهمی را ایفا می کند. از مزایای ریشه ها می توان به تعداد بالای رنگ بندی و سایز بندی های متنوع اشاره نمود. ریشه‌ها به دو صورت تک لا و دولا و در اندازه های بزرگ، کوچک، پهن و نازک  موجود می باشند.

پایه پرچم: پایه پرچم تشریفات به صورت دو مدل پنجه شیری و خورشیدی ساخته  می شوند. این پایه ها  معمولا” از جنس چدن یا برنج وبه رنگ های طلایی و نقره ای تولید می‌شوند. 

از مزایای پایه های مزبور می توان به وزن مناسب و سطح اتکای بالا و ارتفاع استاندارد آنها ،  اشاره کرد. به دلایل مزبور این پایه ها به راحتی روی زمین قرار می گیرند و در مقابل باد و تکان های ناگهانی حرکت نکرده و به هیچ وجه نمی افتند.

تعیین و برآورد قیمت پرچم تشریفات و رومیزی سوریه متاثر از عوامل متعددی است که مهمترین آنها عبارتند از:

بی تردید نوع و کیفیت ارکان اصلی پرچم شامل پایه، پارچه،ریشه و چاپ پرچم به طور ریشه ای در افزایش و یا کاهش قیمت پرچم اثر دارند. در صورتی که تمام و یا هرکدام از آنها از کیفیت بالاتری برخوردار باشند مسلما” تاثیر بسزایی در قیمت پرچم خواهند گذاشت.

به غیر از عوامل مذکور عوامل دیگری نظیر: تیراژ و تعداد پرچم های مورد درخواست مشتری نیز در قیمت دخیل می باشد و هرچقدر این تعداد بیشتر باشد قیمت تمام شده آن کاهش یافته و فروش آن ارزانتر می باشد.

اندازه و ابعاد پرچم مورد نظر مشتری نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد به طوریکه قیمت با ابعاد پرچم رابطه مستقیم دارد. 

برای طراحی و سفارش ساخت انواع پرچم تشریفات  سوریه با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300

02188843200

09122488874





:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، ساخت پرچم تشریفات، سفارش پرچم، قیمت پرچم تشریفات ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: